ZBK – ograniczenia w bezpośredniej obsłudze klienta!

Od 23 marca 2021 r. główna siedziba Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie oraz wszystkie Biura Obsługi Mieszkańców będą dostępne wyłącznie dla klientów, którzy chcą umieścić korespondencję w przeznaczonym do tego pojemniku oraz  wcześniej umówionych na wizytę, w szczególności w sprawach związanych z zawarciem umowy o udzielenie zamówienia publicznego i umowy najmu.

ZBK – ograniczenia w bezpośredniej obsłudze klienta!
Fot. www.pixabay.com

Dokumenty oraz wnioski będzie można złożyć elektronicznie, poprzez Pocztę Polską lub poprzez wrzucenie koperty do urny umieszczonej w przy wejściu nr 1 oraz nr 2 do budynku ZBK położonego przy ul. B Czerwieńskiego 16 w Krakowie.

Apelujemy, by z urzędnikami kontaktować się poprzez internet lub telefon. Prosimy o wyrozumiałość ze względu na aktualny stan zagrożenia epidemicznego i liczne przypadki zakażeń wirusem SARS-CoV-2.

 

pokaż metkę
Osoba publikująca: Karolina Banduła
Podmiot publikujący: ZBK w Krakowie
Zobacz także
POLECAMY
POLECAMY
POLECAMY
POLECAMY
Partnerzy