Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie zaprasza zarządców nieruchomości do składania ofert na zarządzanie-administrowanie nowo powstałą Wspólnotą Mieszkaniową budynku przy ul. św. Sebastiana 7 w Krakowie. Otrzymane oferty zostaną przedstawione właścicielom lokali podczas pierwszego zebrania Wspólnoty Mieszkaniowej, celem dokonania wyboru zarządcy/administratora.
Dane na temat budynku: Adres: ul. św. Sebastiana 7 w Krakowie
Ilość lokali mieszkalnych: 23
Ilość lokali o innym przeznaczeniu niż mieszkalne: 0
Powierzchnia użytkowa budynku: 1926,01 m2.
Liczba kondygnacji: 4 + strych, liczba klatek schodowych: 3. Budynek podpiwniczony.
Instalacje w budynku: wodna, kanalizacyjna, elektryczna, gazowa i teletechniczna. Ogrzewanie lokali indywidualne.
Planowany termin przekazania zarządu/administrowania nieruchomością: 1 sierpień 2024 r.
Ofertę można przesłać w kopercie na adres Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie, ul. B. Czerwieńskiego 16, 31-319 Kraków lub złożyć w siedzibie Zarządu w Punkcie Obsługi Mieszkańców (dziennik podawczy) do dnia 12 lipca 2024 r., do godz. 14.30.
Na kopercie należy umieścić nazwę i adres zarządcy oraz tytuł:
Oferta na zarządzanie nieruchomością położoną w Krakowie przy ul. św. Sebastiana 7.
Dodatkowe informacje w sprawie ww. nieruchomości można uzyskać poprzez nawiązanie kontaktu telefonicznego z pracownikiem Referatu Eksploatacji ZBK – Panem Andrzejem Permus – tel. 12 616 6139 lub email: andrzej.permus@zbk.krakow.pl.